PERHATIAN

Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamualaikum..

Sudah terlalu lama rasanya saya tak update blog ni... disebabkan kesibukan dan tak menang tangan untuk update blog dan FB page serentak..

Mohon maaf kepada semua..

Tapi jangan risau saya masih beroperasi lagi cuma lebih banyak update di FB Page. Untuk sebarang order boleh terus ke page saya


FB Page : Mysweethavana

Tuesday, May 10, 2011

KOMPILASI UPDATE-Episode 6-MYHAPPYOVEN

N3 kali ni dedicated untuk rakan seperkongkolan saya dari myhappyoven.blogspot.com. banyak sangat order dia yang tertangguh di update kt blog nih...huhuhu

Sesapa nak order kek leh g blog dia eh.. Blueberi cheese brownise mmg mantopp...hehehehe.. TQ beb coz setia men'support' aku...(adakah terjawab penantianmu tentang n3 EI mu? hehhehe)..TQ jugak sebab ko sangat memahami aku, x banyak songel n begitu kreatif(coz apa je EI yg aku bg, ada je idea ko nak mencantikkan eh)..





































1 comment:

  1. perghh byk rupanya ek diam x diam aku order ngan kau..byk lagi menanti ni aku belum email lagi kat kau babe....har3...

    ReplyDelete