PERHATIAN

Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamualaikum..

Sudah terlalu lama rasanya saya tak update blog ni... disebabkan kesibukan dan tak menang tangan untuk update blog dan FB page serentak..

Mohon maaf kepada semua..

Tapi jangan risau saya masih beroperasi lagi cuma lebih banyak update di FB Page. Untuk sebarang order boleh terus ke page saya


FB Page : Mysweethavana

Wednesday, April 27, 2011

KOMPILASI UPDATE-Episode 1

Salam semuaaaa..... disebabkan dah terlampau lama tak mengupdate, kali ni saya nak wat kompilasi update je la yee...ala2 kompilasi album gitu...hehehehe..yang ni x ikut date la ye..layan je la eh...

Order dari Aina untuk birthday anak buah-TQ Ibu

Order dari Airin-TQ

Dari Airin-TQ

Airin jugak-TQ
Dari Ayu (Oreo size)-TQ
Dari Ayumi-TQ


Dari Azu-(Saya design, xde idea sangatla, coz last minute)-TQ

Dari Azu(KAli ni dia htr dh siap design.hehehe - TQ

Dari Azu-Dia design jugak - TQ

Azu jugak - Simple design dari chochavana-TQ

Design by Azu lagik-TQ Dik

Design by Azu lagik-TQ Dik

Design by Azu lagik-TQ Dik

No comments:

Post a Comment